9 грудня 2015 р.

Різдвяні чобітки-3. "Лляне крейзі"

Шалений льон - так я для себе їх назвала =)
Дивиться самі:





Обрала файні центральні сюжети з американських тканин.

Зібрала всі лляні клаптики в майстерні і під машинною голкою поєднала все між собою в творчому порядку чумачечому безладді! 
Оздобила гарнезними шовчиками, додала любові і ось вам - чобіток "Лляне крейзі"

І процес, і результат дуже сподобався й самій =)
(див. 4 чобітка зліва)

В деяких чобітках навіть використала зразки своїх вишивок - мережання.
(тут - мережка "ляхівка" або полотнянка). Як вам?



І лляні, під колір суворої "зими" (майже чорно-білі, з заметами та кучугурами, "з морозом" та снігом)... і лляні, більш веселі та кумедні чобітки були у мене:



...чому були? - бо всіх їх у мене одразу скупили на Польщу - "зимові", і "веселі". 
Ну й нехай радіють польські дітлахи!  Я ще можу повторити =)



5 коментарів:

  1. Чобітки справді чарівні!!! Особливо "Лляне крейзі" дуже сподобалось!
    Цвітаночко, скажи, будь ласка, оздоблювальні строчки якою ниточкою виконувала? секційного фарбування чи як вони називаються... що мене цікавить :)) - вони для вишивки чи є такі швейні нитки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Повитруля!
      Так, Юль, ті шовчики швейною секційкою виконувала. Люблю нею працювати в таких строчках або при вільному машинному стьобанні. Це 100%-ва віскоза в котушках, т.зв. штучний шовк, а для шиття зараз йде 100% пе - поліестр. Виробники на нашому ринку є різні,- індийське Dolі, рос-китайська Гамма; Корея, Польща теж є. Ціна доступна (зараз її не скажу, у мене велика колекція, припасена заздалегідь)) Шукай в швейних крамнчках.

      Видалити

Зараз на сайті:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...