20 червня 2017 р.

Квілт "Веснянка"

Зустрічайте мою нову роботу, друзі!


- Весняний і радісний, травневий і квітковий 
(від "трава" та "квіти", хоча, шився теж в травні та квітні)), 
сонячний і повітряний!

Моя чудова і терпляча замовниця Юля нарешті вже побачила свій довгоочікуваний сюрприз, а значить, і я можу показати квілт в своєму блозі.
Він великий, двоспальний (щастя, що мій коханий - високий, допомагає демонструвати)) - 180х230 см, всередині т.зв.хлопокон. 























А початок був такій 

Хоча, зізнаюсь, не все йшло так легко, як то здається зі світлин.
Пару разів за час пошиву цього чудового (так, він мені самій дуже подобається)) квілта в мене сталася така собі творча криза. Тобто - зупинки в роботі під час релігійних свят (вишивальниці, швачки і всі ті, чия робота вважається гріхом, мене зрозуміють... хоча я досі тієї заборони на улюблену справу досі не можу осягнути розумом =(
Після таких вимушених зупинок, коли творча робота в мізках все одно йде, а втілити її не можна, коли руки сверблять і не знаходиш собі міста, коли маєшся-маєшся від неможливості, з часом приходить таке спустошення, така депресія, що важко знов взятися за відкладену справу і продовжити її з того ж міста, бо... перегоріло, пішло, треба знов себе настроювати, звати натхнення квітлтесс. 



Бо саме просте в нашій справі - зібрати топ (верхню клаптикову частину квілта). Важно підібрати "правильну" рамку і кайму (облямівку). На це може піти купа часу! Бо те "саме-воно-підходяще!", що тобі здається на попередньому етапі пошиття, зовсім не "грає" на готовому топі! А ще буває, що, як кажуть, "око замилюється" з часом роботи і тоді кличеш незалежного експерта... коханого, а кого ж ще!=) інколи - серед ночі =) І з роками мені вже не прокатять його  "хтозна!" або "ти ж сама все краще знаєшь!", - зараз він вже легко уловлює і усвідомлює значення таких слів як топ, бек, гармонічне поєднання, кайма, бейка, наповнювач, сендвіч, гнуті булавки, синтепон, хлопокон, слімтекс, пряме стьобання, стьобання на вільному ході машини, "мізки", "петельки", заломи, складки, фалди, розпорювач =) Ну, загалом, правильний такій чоловік клаптярки, чо казати! =)

Добре, що моя замовниця Юля - сама є творчою людиною, тому не квапила мене, а терпляче чекала.
...Чекала, то поки моя творча криза мине, то поки я сендвіч складу, то поки я оберу той самий орнамент стьобання! Але, я вважаю, все вийшло - і та сама кайма, і те саме стьобання! Судіть самі:




Роботою повністю задоволена! Нескромно так, але... знаєте, частот буває, що не тільки в процесі, але й по закінченні любих творчих робот майстрів мучать різні сумніви - чи той колір, чи та схема, чи те розташування, чи той розмір, чи така нитка, чи гармонічно все скомпоновано... і загалом - чи воно красиво?..  І по закінченню роботи майстер висмажується сумнівами і просто потребує оцінки зі боку (коханого, родини, подруги, посестер по справі).


А тут - я шила і насолоджувалась! 
І чим дальше до кінця, тим більше мені подобалось те, що я роблю! Навіть ловила себе на тому, що під час стьобання зупинялась і з посмішкою милувалась зробленим. 
З досвіду - дуже-дуже рідко таке буває =)


Зараз "Веснянка" житиме і служитиме в стольному граді Києві.  
Сподіваюсь, Юлі та її родині він принесе тільки радість!

 Бирочка

6 коментарів:

  1. О! Чудова робота! Дуже люблю такі "збірні" квілти з різних тканин! Завжди сюрприз - що вийде в кінці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іра!
      Я теж більше люблю шити таки скрапові квілти.

      Видалити
  2. Гэта нейкае свята для вачэй і настрою! І дужа трапна, зразумела пра тое, як даецца гэткая прыгажосць, як важна не згубіць натхненне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за коментар, Жанна! Влучно зауважила!
      До речі, яка чудова твоя мова, я все більш і більш її розумію, коли пізнала українську та почала вчити польську =)

      Видалити
    2. Дужа прыемна! Я ўкраінскаю даўно чытаю, але як пачынаю размаўляць, дык самой смешна.

      Видалити

Зараз на сайті:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...