26 липня 2014 р.

Дачний сніданок

У місті переважно короткими набігами - пошту перевірити, рахунки оплатити, продуктів купити...

Хліба ми їмо мало (порівняно зі спостережень)) - хіба до пізнього сніданку у вигляди гарячих бутерів.
Тому, часто буває, що хліб то засохне, то запліснявіє, то закінчиться завчасно. Раніше ми брали з собою хлібопічку (х/п). В цьому, вкрай непередбачливому, дачному сезоні я не стала її тягти з собою. Але проблема з хлібом залишилась.
Коли ще у мене не було х/п, я рятувала родину нашвидкуруч чудовим рецептом закарпатського Ощипка:
Для приготування тіста у посуд з просіяним пшеничним борошном 
вливають кисле молоко або сироватку (я беру кісляк), додають сіль, 
соду і місять тісто до появи пухирців.
Підготовлене тісто ділять на куски, формують 3 круглі булки, 
посипають борошном, злегка розкачують завтовшки 1—1,5 см, кладуть на чисту і добре розігріту поверхню чавунної плити або на гарячу пательню 
і печуть з обох боків до готовності, слідкуючи, щоб тісто не підгоріло (я накриваю кришкою).
Витрати продуктів для приготування 3-х ощипків вагою по 160 г
борошно - 360 г, сіль -3 г, молоко або во­да - 180 г, яйця - 1 шт., сода - 0,3 г. 
Процеси приготування я не встигла зафотати, але ось вам результат:


Ось такий ощипок на розріз:

Ну і ось вам такій дачний сніданок, коли батон або булка скінчились:

2 коментарі:

  1. В нас це називається - млинці на кефірі :-) Тільки бабусі додавала цукор і вони вважалися смаколиками :-) Особливо з сметанкою мммммм... або суничним чи малиновим варенням.... І свіженьким молочком, ще теплим, одразу від корови :-))))
    Ой-ой, щось мене занесло опівночі :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лариса, там борошна йде більш, ніж на млинці. Воно, як булочка виходить. Як раз під сандвіч-)

      Видалити

Зараз на сайті:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...