14 лютого 2015 р.

Сорочка "Для коханого"

Так, сьогодні особливий день - я хвалюся подарунками. Подарунок для мене я вже показала в попередній публікації, черга - показати мій подарунок коханому.
Так склалося, що він же виявився й подарунком на його уродини (що були наприкінці грудня)... що поробиш? коли вийшло його "спіймати", тоді й вітаю =) 
Памятаєте, Тут я хвалилася закінченням вишивання? Ось то й була майбутня сорочка для Мана.

Основа - батист, нитки - муліне ДМС, схема - з журналу "Майстерня вишивки" (обізнані вишивальниці підказали, що то бойківське-дрогобицьки мотиви).
Вишивала через накладну канву.
Для більшого ефекту носити сорочку можна одразу з декількома незастебнутими ґудзиками і з відверненими манжетами. А можна зберегти "майже" інтригу =)

Як я її шила - то окрема пісня!
Коханого-то поряд не було! А мірки, примірки, припасування?.. 
Мало того - його кравчиня навіть в очі не бачила! Тому я винахідливо вийняла з шафи сучасну сорочку Мана (теж з подібними контрастними деталями, котра й надихнула мене на створення цієї сорочки), та віднесла в якості зразка на розкрий тканини для нової сорочки.
  - Катя, будемо шити 1:1, - казала я кравчині, яка округляла очі й на таку дивну модель, й на спосіб пошиття. 
Результат:



Дівчатка! 
Робіть коханим подарунки, як можете, - вони того варті!


Всім добрим людям - кохання та любові!
І миру - на своїй землі!

15 коментарів:

  1. Оце так подарунок! Справжній оберіг.
    Кохання і миру такій гарній сім'ї!

    ВідповістиВидалити
  2. Шикарний подарунок!! Ти , Оля, талановита і креативна особистість. Вітання Вам з Коханим! Кохання і МИРУ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Ірочка, за добрі слова! -)
      Дякую за вітання та побажання!
      Всім нам миру!

      Видалити
  3. Ого! Оля - це шедеврально. Я перший раз бачу, що зсередини оформляють горловину вишивкою.... Дуже гарно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. =) Галя, це я так інтригую.
      Все частіше вишиванки у нас стають осучасненими, бо не всі і не завжди можуть собі дозволити вдягати автентичну вишиванку. Така модель - як раз данина й традиціям, й сучасності.
      Дякую за коментар!

      Видалити
  4. Чудова сорочка і чудовий подарунок! Чоловікові пасує! Миру вам і кохання, Олю!

    ВідповістиВидалити
  5. Олю, надзвичайно стильно вийшло!

    ВідповістиВидалити
  6. Поздравления много е хубаво. Не съм виждала нещо подобно много ми хареса! Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Благодаря, Нели! Ми харесва да бродирам функционални и необичайни неща.

      Видалити
  7. Олю, вишиванка гарна та креативна, дуже сподобалась! Любові Вашій родині, та миру нашій Україні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Наталі!
      І тобі - добрі побажання від мене!

      Видалити
  8. Олю, яка ти гарна майстриня!!! Фантастичний подарунок!

    ВідповістиВидалити

Зараз на сайті:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...